Sunnuntain shoppailuja

4. toukokuuta 2014

Aamusta, suihkuttelun ja jalkojen saippuoimisen jälkeen alkoi todellinen sävy paljastua. Illan Läikikäs maailmankartta oli runsaasti tasoittunut ja sääret näyttivät saaneen yön aikana kevyen luonnollisen näköisen päivetyksen..


Tein ihania löytöjä Zarasta. Vanhat siniset lempparifarkkuni ovat jo hieman kulahtaneet ja entiset revityt farkkuni jääneet liian pieniksi, joten oli jo aikakin päivittää uusiin. Näissä Zaran pöksyissä yhdistyi molempien farkkujen parhaat puolet, täydellinen vaaleahko väritys ja kesäiset rennot kulutukset.. Jotta look ei olisi liian rento ja kelpaisi töihinkin, ostin kaveriksi asteen juhlavamman topin, joka tuo tasapainoa asuun. Vielä kun löytäisi sirot sandaalit - jäin viime kesänä nuolemaan näppejäni - Olisi kesän lempparikokonaisuus valmis. Kaulaan vielä statement ja olalle uusi nude nahkalaukku, avot. ♥

4 kommenttia :

  1. Vitsit, mä kans haluisin löytää rennot kulutetut farkut. Vielä ei ole tullut sopivia kohdalle. Ei näihin himokinttuihin ihan mitkä vaan passaa :D Teikä on aina niin upea ♥

    VastaaPoista
  2. Koskas mennään yhdessä shoppaamaan? :) Mä voin tulla makutuomariksi!

    VastaaPoista
  3. Nii-i, millo mennää tai millo nähdään?! Aika vaan kuluu. Pitää nyt oikeasti ottaa treffit työnalle ;) Tää kuu on ihan täynnä menoja, mutta viimeistään mun lomalla nähdään! Mulla on 21.7-> 5viikkoo lomaa. Miten sulla on?

    VastaaPoista
  4. No hyvä, mulla on elokuussa neljä viikkoa! :) Eli viimeistään lomalla!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, rakkauskirjeet ja lahjukset voi pistää osoitteeseen EHBblog@gmail.com. ;)